Søk i denne bloggen

tirsdag 6. november 2012

Boken på vent - Bøker av Kate Morton

Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller en serie eller flere bøker av en forfatter) du har på vent. Det er meninga at du skal lese den. Men har ikke kommet så langt. Samtidig som du ser fram til å lese den boka eller serien ( eller flere bøker av en forfatter). Det kan være bøker som har stått i bokhylla i både 1 år eller en uke. For å melde deg på og for å se hvilke bøker andre har på vent trykk her

Bøkene jeg har på vent denne uka er de to første bøkene av Kate Morton. Jeg har lest En svunnen tid og den  er ikke langt unna favorittstempel. Men Tilbake til Riverton og Den glemte hagen står samler støver i bokhylla. Egentlig litt utrolig siden jeg tror det er bøker som passer meg veldig. Kate Morton har også utgitt en ny bok som heter The Secret Keeper. Jeg håper den kommer ut på norsk til neste år eller året etterpå ( sammen med Lucinda Riley som også har utgitt ny bok). Knirk skrev en bokomtale om den på søndag.



Bildene er kopiert fra Bokkilden

6 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Disse har jeg til skrekk og advarsel i bokhyllen, jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg går forbi dem, jeg venter og venter på å komme i "Morton"modus,en vakker dag blir de lest,garantert!

Anita Ness sa...

"Den glemte hagen" kjøpte jeg på mammut og har planer om å lese den snart..Men det blir vel vinter og vår, kan jeg tenke meg.

Mary-Anne sa...

eg har så lyst å lese disse ... takk for påminnelsen :D

Gråbekka`s Blogger sa...

Den glemte hagen likte jeg godt:) Har da ikke kastet meg over den andre boken av henne ennå, men har den også på vent i hylla:)Kos deg masse med "Den glemte hagen", gled deg:)

Berit sin bokblogg sa...

Har aldri lest Kate Morton. Hmmm.., lista med "bør lese"-bøker blir større og større..

bokbloggeir sa...

OK... Er ikke ofte en ser i kommentarfeltene her at noen sier de ikke skal lese den boken som er foreslått, men jeg våger å banne i kjerka denne gangen. Ikke fordi at Kate Norton er dårlig, for det er det ikke, men stort lengre bort fra min sjangertilhørighet kommer vi vel ikke. Kos deg med de flotte bøkene, for det er de faktisk. Flotte bøker. Bare ikke helt for meg.