Søk i denne bloggen

tirsdag 27. november 2012

Boken på vent - Bøker av Sue Monk Kidd


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok (eller serie, event. flere bøker av en forfatter) du har på vent. Men som det er meninga at du skal lese og ser fram til å lese. For å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Bøkene jeg har på vent i dag er bøker av Sue Monk Kidd. De har stått å samlet støv i bokhylla i et par år desverre. Det er egentlig litt rart siden det er bøker som "skriker" mot meg<3. Har forøvrig sett Bienes hemmelig liv på dvd og den ga meg nesten åpenbaring<3. Jeg ble veldig bevisst på at jeg liker bøker om spesielle og nære relasjoner. Det igjen førte meg til verdens vakreste bok, La meg synge deg stille sanger<3.





Bildene er kopiert fra Bokelskere

8 kommentarer:

Lenes blogg sa...

Jeg likte veldig godt bienes hemmelige liv. Både boken og filmen. Har planer om å lese de to andre av Sue Monk Kidd også etterhvert

Beathesbokhylle sa...

Har lest Granateplene og Havfruestolen, må se å få lest Bienes hemmelige liv etterhvert også! Ønsker deg en fin tirsdag!

Beathesbokhylle sa...

Hei,det var noe feil med linkesystemet mitt og jeg måtte ta det på nytt så det er fint om du vil legge linken til innlegget ditt på nytt...beklager bryet.

astridterese sa...

Jeg likte veldig godt de to første bøkene, og ganske godt den siste (som hun skrev sammen med datteren sin). Et interessant prosjekt forresten :-)
Bienes hemmelige liv er jo fantastisk så den kan du glede deg til! :-) (Jeg likte også filmen)

KindleJoy sa...

Bienes Hemmelige Liv har også jeg lest. Litt utenfor hva jeg vanligvis leser, men jeg likte boka veldig! Den var rett og slett søt :)

Tone sa...

Jeg har lest kun Bienes hemmelige liv av disse, men elsket den til gjengjeld. Synes filmen var god også, ble ikke skuffet slik jeg ofte dessverre blir når jeg ser filmatiseringer av romaner.

Anita Ness sa...

Så filmen Bienes hemmelige liv i helga, og den var utrolig gripende, en skikkelig tåreperse,,, Har lest Granateplene som jeg synes var litt både-og. Både interessant, og langdryg i perioder.

Melusine sa...

Havfruestolen har jeg hørt om, men ellers en ukjent forfatter for meg. Nydelige fremsider som gjør meg nysgjerrig, og jeg fikk veldig lyst til å se filmatiseringen av Bienes hemmelig liv!