Søk i denne bloggen

tirsdag 20. november 2012

Boken på vent Meg eier ingen av Åsa Linderborg


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å fortelle fortelle om en bok eller en serie du har på vent. Men som det er meninga at du skal lese og som du ser fram til å lese. For å melde deg på og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

I dag går jeg for en sakprosa. Boken jeg har på vent i dag er Meg eier ingen av Åsa Linderborg. Det handler om en datter som vokser opp med en far som er alkholiker. Årsaken til at jeg vil lese denne boka er at "alle" i bokbloggverden har lest den. Da bør vel jeg også lese den en vakker dag:)


7 kommentarer:

astridterese sa...

Den boken har jeg lest, og likte den veldig godt. Det var en nydelig historie som ble fortalt. Jeg håper du også liker den :-)

Anette sa...

Åh, denne har jeg kjempelyst til å lese - så da er vi nok to i samme båt :) Klem fra Anette :)

Beathesbokhylle sa...

Denne boken kunne jeg virkelig tenkt meg å lest og er usikker på om jeg har den på listen min,det må jeg sjekke ut. Tusen takk for påminnelsen! Ha en fin dag.

bokbloggeir sa...

Tipset er definitivt notert. Takker :)

Tine sa...

Jeg fant den igjen på boklisten min for 2008. Husker at historien var fin - gled deg :)

Sofilie sa...

Den har jeg lest; og den gikk helt inn i hjertet mitt. Satt som en "sekk" i sofa,n; lenge, lenge etterpå....

Pia sa...

Det er en bok jeg gjerne skulle lest, men (siden jeg kjenner meg selv) som nok blir med tanken ...
Har sett intervju med Åsa Linderborg på TV, og det var en nydelig dame!
Ha en glad dag!
Pia xx