Søk i denne bloggen

søndag 4. november 2012

En smakebit på en søndag - Variantene av Robinson Wells


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - Flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord (ikke for avslørende) fra boken du leser nå. Deretter linker man innlegget sitt tilbake til Mari - flukten fra virkeligheten. Dagens smakebiter finner du her.

Dagens smakebit kommer fra boken Variantene av Robinson Wells. Den leser jeg i forbindelse med Cappelen Damn sin Bokbloggturne. Jeg har ikke kommet så langt i boka. Men det er spennende og jeg er like overrasket som Hovedpersonen Ben. Overraskelsen kommer av hvilken skole det er. En annen ting jeg er overrasket over er at jeg trodde det var en jente som hovedpersonen. Men det var det ikke. Men tror det har noe med at det er fokus på en jente på forsiden.

Dagens smakebit kommer fra side 28.
Kilde: http://bokelskere.no/bok/variantene/325449/
Hva er forvaring? spurte jeg igjen, sakte. Hun slapp pusten og så ned. Når noen blir tatt i forvaring , kommer de ikke tilbake. Blir de sendt hjem? Helt sikkert ikke. 

10 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Variantene er spennende lesing og du får deg nok noen overraskelser utover i boka. Kos deg videre. :)

Monika sa...

Det där låter ju spännande :)

Beathesbokhylle sa...

Spennende smakebit:-) Gleder meg til å høre hva du syntes når du har lest boken. Ha en fin søndag videre:-)

Melusine sa...

Jeg har hørt positive beskrivelser av denne boken og synes den virker veldig spennende!

Amanda sa...

Takk for en spennende smakebit! Denne boken virker så bra! Må få tak i den snart altså :) Håper du får en fin søndag!

Gråbekka`s Blogger sa...

Har fått denne i posten, er veldig nysgjerrig på den, så godt å høre den overrasker. Gleder meg til å høre mer om den. Selv skal jeg lese Charlieblogg i forbindelse med Cappelen Damm turneen, er veldig nysgjerrig på den også. Morsomt å være med på turneen og lese bøker man kanskje ikke ellers ville ha lest:) Kos deg videre med boken og takk for smakebiten!

astridterese sa...

En fin smakebit! Jeg ser frem til å lese hva du synes om denne boken!

Anita Ness sa...

Fin smakebit.. Er dette en ungdomsbok?

lottensbokblogg sa...

Tack för smakbiten. Det var en för mig okänd bok!

Julie sa...

Denne holder jeg på med også, men jeg er ikke med i bokbloggturnéen. Takk for smakebiten. :)