Søk i denne bloggen

torsdag 15. november 2012

Til minne om Gyda og Tante Rita


Jeg tenker på boka Glemte minner. Når jeg leste denne boka så gråt jeg også gamle tårer over gammel sorg. En sorg som mine oldeforeldre, besteforeldre, gammeltanter og gammelonkler, tanter og onkler og min mor hadde.Boka fikk meg til å tenke og minnes Gyda og Tante Rita som gikk ut av verden med nesten en gang de kom inn i den.  Dokke fortjener å bli husket og minnes på lik linje med en 100 åring som går ut av verden. Derfor fortjener dere et eget blogginnlegg selv om det blir med noen få ord. Eg er sikker på at dere har oppe i himmelen passet på familien gjennom alle år. Dokke er for meg familiens engler<3. Jeg har aldri sett dere i  real eller på bilde. Men jeg har hørt om dere.En gang møttes vi i himmelen for første gang. Selv om jeg aldri har sett dere er jeg sikker på at jeg vet hvem dere er med en gang. Blod er tykkere enn vann sies det og dere var gammeltante og søster til min mor. Akkurat derfor blir dere til å vite hvem jeg er og jeg dere.  Hvil i fred dere to små nydelige engler<3.

Ps. Tante Rita: Vi har et kjempeflott fornavn:). Eg er sååå stolt for at jeg kan bære ditt navn Tante Rita:))


Ingen kommentarer: