Søk i denne bloggen

lørdag 22. desember 2012

Award

For over en måned siden fikk jeg en award fra bokbloggeren Ikke Bare ei bok. Jeg hadde glømt helt av å sende den videre. Men gjett om det gledet meg veldig å få en slik award:D. Små gleder gir store gleder!!!. Så tusen takk:))




Awarden skal gis videre til 5 bloggere du setter pris på etter disse reglene;
  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
  4. Det skal sendes til en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå
Jeg  bryter litt regler og sender videre til 5 bloggere jeg har lyst å sende videre til. Det blir to kristne bloggere og 3 bokbloggere:)

Denne awarden går til:

3 kommentarer:

A worshipping heart sa...

Hei! Det var en hyggelig jule-overraskelse! Tusen takk :) Ønsker deg og dine en velsignet og fredfull julehøytid - håper dagene blir gode!
Juleklem fra Ida

Spirea sa...

Kjære gode deg! Så koselig dette var! Jeg ble kjempegla da jeg så hilsenen din på bloggen min - og en flott ære å få denne awarden. Tusen takk!! :) Jeg tar den i mot, men kommer nok ikke til å videreføre den. Jeg har rett og slett valgt å legge meg på "den linja" ;) håper det er i orden.
MÅ få ønske deg en nydelig jul - håper du får dager fulle av glede, fred og godhet. Igjen - takk fine deg. (Ble nesten mest gla for at du la igjen en kommentar jeg - det var så lenge siden ;) )Mange klemmer din vei <3

Randi Landmark sa...

Hei Askeladden! Tusen takk for awarden - det var utrolig hyggelig av deg! Jeg er dessverre litt sær når det gjelder blogging etter "oppskrifter", eller når det blir litt sånn kjedebrevopplegg, så jeg kommer ikke til å bringe den videre. Hvis du ønsker å gi awarden til noen andre i stedet, for å unngå å bryte kjeden, så gjør det. Ønsker deg en fortsatt fin jul - håper du får lest mye bra og kost deg! :-)