Søk i denne bloggen

tirsdag 4. desember 2012

Bøkene på vent - Snø og Bare Mjuke pakker av Levi Henriksen


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive om en bok ( event. flere bøker av en forfatter) eller en serie som du har hatt på vent lenge eller  bare 1 uke. Men som det er meninga du skal lese og som du ser fram til å lese. For å se hvilke bøker andre har på vent i dag så trykk her.

Det er julemåneden og da vil jeg presentere noen uleste julebøker i bokhylla. Hvert år tenker jeg at i år skal jeg lese julebøker. Men så skal jeg lese så mye annet og det bruker å bli priotert bort:(. Mens i år har jeg lånt meg flere Jule barnebøker. Det er fordi jeg leser de mye kjappere. Men en vakker desemberdag skal jeg ta fram mine egne uleste julebøker. Så bøkene jeg har på vent i dag er Bare Mjuke pakker og snø som vil falle over snø som har falt av Levi Henriksen. Jeg er litt usikker på om man kan kalle snø som vil falle over snø som har falt for en jul roman. Men det gjøre ikke så mye i denne sammenheng.



Bildene er kopiert fra Bokklubben og Bokelskere.

4 kommentarer:

astridterese sa...

Bare mjuke pakker og Postkort fra alle tings utkant av Levi Henriksen ligger her i hylla mi. Jeg leste for ikke så lenge siden den nye barneboken til Henriksen; Engelen i Djevelgapet og diktsamlingen; Kjære deg min kjære. Begge to er så utrolig nydelige at nå må jeg få lest noen av Henriksens romaner :-)
Så de ligger hvert fall på vent!

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for tips, disse kunne jeg godt tenkt meg så jeg noterer dem ned. Ha en fin ettermiddag:-)

Anita Ness sa...

Jeg har en bok liggende på vent av denne forfatteren, tror det er dne fra 2011. Har ikke lest noe av ham, men hørt mye skryt.

Sofilie sa...

Har lest om bøkene hans, men aldri lest de. Nå vil jeg nok huske de bedre når jeg er på biblioteket og leter etter bøker å låne.