Søk i denne bloggen

tirsdag 18. desember 2012

Boken på vent - Juleoratoriet av Gøran Tunström


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes bokhylle som står bak. Det går ut på å blogge om en bok som man har på vent i bokhylla selv om den har stått der i 1 uke eller flere år. Men det er allikevel meninga at du skal lese den og du ser fram til det. For å melde deg på og for å se hvilke bøker andre har på vent trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er Juleoratoriet av Gøran Tunström. Det er den siste juleboka jeg har ulest i bokhylla som jeg vet om. Det er jo muligheter for at jeg har glemt noen siden jeg har en gedigen boksamling. Jeg såg litt av filmen her en dag på tv og tenkte hvorfor har jeg ikke lest den før. Men det blir nok ikke i år heller desverre:(.

Kilde: http://bokelskere.no/bok/juleoratoriet/197066/

8 kommentarer:

astridterese sa...

Det hørtes ut som en fin julebok :-) Jeg vet at jeg har hørt om den før, eller kanskje det er filmen? Jeg må titte nærmere på den hvert fall :-)

Lenes blogg sa...

Hverken lest boken eller sett filmen. Får ta en nermere titt på den :)

Beathesbokhylle sa...

Denne kunne jeg svært gjerne tenkt meg, kanskje det må bli en av førjulsbøkene for neste år for min del også?

Tone sa...

Den står i bokhylla mi. Måtte se etter om jeg leste den ferdig. Og det ser jeg at jeg gjorde. Hadde store forventninger til den. Husker jeg slet litt og la den bort en tid. Men det kan komme av meg som leser mer enn boka.

beroene sa...

Den fekk eg lyst til å lese. Til neste jul kanskje ;-)

Melusine sa...

Kanskje til neste år da :)

Stjernekast sa...

"Men det er allikevel meninga at du skal lese den og du ser fram til det." Her måtte jeg fnise litt. Jeg skal som kjent (tidligere Bok på vent innlegg) lese bibelen og jeg ser absolutt ikke frem til det. Hi hi hi. Julebøker kan man tross alt lese året rundt så om du ikke leser den i desember er det ikke noe big deal. Pytt pytt. Jeg spiser pepperkaker langt ut i nyåret da det er så latterlige billig. Fem kroner for en stor boks, HALLO. Godt til teen er det også.

Anita Ness sa...

Har lest boka og sett filmen, og det var aldeles nydelig begge delene. Boka var sterkest.:)