Søk i denne bloggen

søndag 2. desember 2012

En smakebit på en søndag - Mokka av Tatiana De Rosnay


utfordringen er det bokbloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på dele noen ord ( ikke for avslørende) fra boken du leser no. Deretter linker man tilbake til Mari - flukten fra virkeligheten og man kan se på hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Dagens smakebit kommer fra Mokka av Tatiana De Rosnay. Jeg har et ganske ambivalent forhold til hennes bøker. Men det ser ut som at det er denne boka jeg liker aller best av ho. Den er så spennende, lærerik, troverdig og vond på en og samme tid...

Sitatet er hentet fra side 12 selv om jeg er kommet mye lengre i boka.

Kilde: http://bokelskere.no/bok/mokka/354814/
Jeg var allerede klar over at ingenting kom til å bli som før igjen. At livet mitt var snudd opp ned. vips. på noen sekunder. 

12 kommentarer:

Mari sa...

En skremmende og realistisk smakebit, sånn er livet.

Ann Kristin sa...

Noen ganger tar det ikke mer enn et par sekunder. Takk for smakebiten, og ha en fin søndag. :)

Monika sa...

Jag är lite nyfiken på att prova något av Tatiana de Rosnay. Kanske denna vore något?

lottensbokblogg sa...

Fin smakbit! Jag har bara läst en bok av henne, men har funderat på fler.

Anette sa...

Sterk smakebit, sånn er det noen ganger! Klem fra Anette :)

Tine sa...

Gleder meg til å lese denne boken. Takk for fin smakebit :)

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for smakebiten:-) Denne boken har jeg nettopp lest og likte den veldig godt. Ha en fin søndag

dez sa...

Kort, men intens smakebit - takk : ) Ble litt nysgjerrig, samtidig som jeg fra før av tenkte jeg ikke ville bli trigget til å lese noe av henne med det første. Det er noe litt for "sminket" over bokcoverene, som gir inntrykk av noe litt for girlish for min del.

Sofilie sa...

Denne står på lista over bøker jeg kan tenke med å lese; takk for smakebiten.

Mary-Anne sa...

dette er en fantastisk bok !
tusen takk for flott smakebit

Gråbekka`s Blogger sa...

Så flott smakebit du har plukket ut:) Gleder meg sånn til å lese denne boken, har lest de andre bøkene av henne og de har jeg likt godt:) Ha en fin søndag!:)

Melusine sa...

Jeg har ennå til gode å lese noe av denne forfatteren, men "Huset du elsket" står i bokhyllen så det blir den først tenker jeg :)