Søk i denne bloggen

søndag 30. desember 2012

Godt nytt år:)))


Det er ikke bare med inngangen til et nytt år at man kan begynne med en ny start. Man kan starte på nytt hver eneste dag hele året rundt.... Husk at du har uendelig muligheter og det er blanke ark med fargestifter til!!!. Året har bydde på mange gleder og noen sorger... Den største gleden i år skjedde på tampen av året ( les: november) da jeg møtte en  fantastisk flott person<3. Nei, det er IKKE en potensiell kjæreste, men heller ei god vennine. Fra første dag vi møttes følte jeg at vi kunne prate om alt og det er jo svært sjelden at det skjer... Det har skjedde bare en gang før og det var også med ei vennine. Det aller tristest som har skjedde i år er at jeg har mistet min kjære,kjære farfar som jeg var så glad i <3. Les mine minneord om han her.Ellers føles 2012 akkurat som sist år. Det var som 10 år og 1 dag...

Ønsker alle sammen et godt nytt år med mange gleder og lite sorger!!!!


2 kommentarer:

astridterese sa...

Et riktig Godt Nytt År til deg og! Klem!

Ingaplinga sa...

Godt nytt år!