Søk i denne bloggen

tirsdag 8. januar 2013

Boken på vent - Der drømmene møtes av Kimberly Freeman


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter)  du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på denne utfordringen og ikke minst se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er Der drømmene møtes av Kimberly Freeman. Etter å ha siklet etter boken lenge kjøpte jeg den på Gardemoen på lørdag. Det å finne ut hva som er riktig er en selv er spennende. Enda mer spennende er det at kan være noe helt annet man tror selv. Når det att på til virke som at det ligger hemmeligheter så blir det en bok som jeg bare MÅ ha<3

For et NYDELIG omslag<3
Kilde: http://bokelskere.no/bok/wildflower-hill-der-droemmene-moetes/333970/

Den innbudne utgaven er LIKE FIN som paperback utgaven så derfor må jeg ta den med den<3

Kilde: http://bokelskere.no/bok/der-droemmene-moetes/308522/

11 kommentarer:

Mary-Anne sa...

virkelig nydelige omslag :) har sett på "der drømmene møtes" noen ganger og vurdert å kjøpe den ... den virker utrolig bra :D

bokbloggeir sa...

Oj! Vi snakker mye om hvor mye omslaget har å si for en roman, og jeg er av dem som mener dette har enormt mye å si på impulskjøperne spesielt. I denne boken har du jo funnet et omslag som alene er en vakker presang. Har knapt sett maken til godt omslag. Treffer nok målgruppen (som jeg går ut fra er kvinner fra 20-60) så det synger. Artig boktips dette. Tror jeg må twitre den til kona ;)

Beathesbokhylle sa...

Åh,Ja,denne boken har jeg hatt lenge på ønskelisten og jeg tror jeg må få kjøpt den selv også snart. Likte begge omslagene,helt nydelige begge to!

Tine sa...

Den kunne jeg gå rett å hente på biblioteket, men lesekøen etter jul tilsier at jeg må vente. Noterer meg tittel, og gleder meg til å høre hva du syntes om boken. Kan ikke huske at jeg har handlet bok etter coveret, men bildene var kjempefine :)

aariho sa...

Ukjent og dermed fristende boktips. Enig i at når du ikke har planlagt kjøp av en spesiell bok kan omslaget ha mye æå si for hva du velger. Har skjedd når jeg står på en flyplass og skal ha lesestoff.
(Og har opplevd å bli skuffet over innholdet).

astridterese sa...

Denne holdt jeg også på å velge i dag! Den lå under den som jeg har valgt i uleste bøker hyllen min :-)

Gråbekka`s Blogger sa...

Nydelige bokomslag:) Kunne godt tenkt meg å lese denne boken, høres jo så fin ut:) Bokomslaget har mye å si for ett godt salg, det er gjerne de jeg titter på først noen ganger når jeg iler igjennom en bokhandel:) Ha en fin kveld og kos deg med boken!:)

Lenes blogg sa...

Er enig i at bokomslaget er nydelig...og boken høres fin ut, så noterer den ned :)

SigridfraEnget sa...

Håper du får noen koselige timer med boka! Ingenting er som forventningen til ei ny bok...

Anita Ness sa...

Denne har jeg lagt merke til og kikket på i kiosker flere ganger. Nydelig omslag-. Spent på hva du synes.:)

Melusine sa...

Nydelige omslag på bøkene, og de får meg virkelig til å assosiere dem med drømmer!