Søk i denne bloggen

torsdag 24. januar 2013

Dagens humoristiske: Gullkorn fra barnemunn


Fra barnemunn :
•Damer blir hete i overgangsalderen. Det dampet av mormor da hun kom inn i den. (Anne Elise, 9 år)
•Min farmor ble vrien i overgangsalderen, men hun kom seg igjen en uke før hun døde. (Siri, 9 år)
•Når man er sånn førti eller femti år, slutter damene å legge egg. Det vil si at de ikke lenger kan produsere folk. Hekkingen begynner sånn i fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen. (Johannes, 8 år)
•Mannen slutter aldri å lage celler, men kommer i en slags alder han også. Den kalles panikkalderen. (Trine , 9 år)
•Gamle menn klarer ikke å stive opp tissen så mye. Hvis de klarer det, så synker den sammen igjen med et sukk. (Ronny Andre, 7 år)

3 kommentarer:

Tone sa...

Hahaha, slike gullkorn er herlige! Jeg har en slik bok liggende hjemme, kjøpt på mammutsalg i fjor, og jeg har bladd litt tilfeldig i den nå og da. Kostelig!

KindleJoy sa...

HA HA - di der var bare geniale :o) Jeg ser fram til den dagen jeg ikke kan produsere folk mere! Og så håper jeg ikke at sambo'en begynner å sukke med det første ;o)

Natalie Normann sa...

Unger er skumle folk. Du tror de skjønner hva du forsøker å forklare, og så kommer noe så fantastisk ut av munnen deres. Fantastisk :D