Søk i denne bloggen

søndag 20. januar 2013

En smakebit på en søndag - Jeg nekter av Per Petterson


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se på hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Dagens smakebit kommer fra boken Jeg nekter av Per Petterson. Jeg orker ikke å skrive så mye om denne boken så i dag går jeg rett på smakebiten.

Dagens smakebit er fra side 32.


Han gikk baklengs noen meter  og så på meg med det blikket. Han hadde fulgt meg med øynene fra jeg kom inn i skolegården og visste at noe skulle skje den dagen, men han visste ikke hva og på hvilken måte. 

8 kommentarer:

Monika sa...

Tack för en spännande smakebit!

Tones bokmerke sa...

Hadde en samtale med en kollega om Per Petterson. Han syntes han skriver bra, men blir frustrert over innholdet.Det skjer ingenting sa han. Bl a snakket vi om Ut og stjæle hester. Som vi begge synes var en god bok, men jeg likte den nok bedre enn han. Lovte å rapportere til han etter å ha lest Jeg nekter. Og det har jeg planer om. Takk for smakebiten.

astridterese sa...

En fin smakebit! Dette er absolutt en bok jeg må lese. Den står på leselisten, men jeg har ikke hatt tid enda :-)
Ha en fin søndag!

Beathesbokhylle sa...

Dette er en bok jeg er spent på, har ikke lest noe av forfatteren før og da er det ekstra spennende. Tusen takk for smakebiten og ha en fin kveld!

Gråbekka`s Blogger sa...

Takk for smakebiten!:) Har planer om å lese denne etterhvert:) Kos deg videre på denne søndagen!:)

Lotten sa...

Tack för smakbiten! Ha en bra söndag.

Pia sa...

Takk for fin smakebit! Dene boka har stått på ønskelista mi en stund :)

Ønsker deg en glad dag!
Pia

Tine sa...

Ut å stjæle hester var kjempebra, Jeg forbanner tidens elv utrolig dårlig, og Jeg nekter midt i mellom. Jeg hørte den på lydbok, og var sånn passe fornøyd. Spent på hva du synes, fin smakebit forresten :)