Søk i denne bloggen

tirsdag 12. februar 2013

Bøker på vent - Innsirkling og Innsirkling 2 av Carl Frode Tiller


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på denne utfordringen og ikke minst se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Bøkene jeg har på vent i dag er Innsirkling  og Innsirkling 2 av Carl Frode Tiller. Har fått inntrykk av dette er  er skikkelig elsk hat bøker. Noen forguder bøkene og andre hater dem. Så det er jo spennende hvilken side man havner på. Men hovedgrunnen til at jeg har kjøpt dem er at det er bøker som "alle" har lest.




Kopiert fra Bokelskere

7 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Disse har jeg ikke lest men tenkt på det flere ganger. Blir spennende å se hvor du havner og kanskje jeg også må se å få lest dem.

Tine sa...

Jeg var sikker på å ha lest, i alle fall den første, og hadde en litt bang anelse. Men, jeg vant den ikke, så kanskje jeg bare har sett den ofte i butikken. Spent på hva du synes. Ha en fin tirsdag :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Har faktisk ikke lest noe av Tiller, har som du hørt mye om bøkene. Mest godt, men får de om jeg også leser de en dag. Prøvde å høre første boken på lydbok og det gikk ikke så bra, men virker jo som en interessant fortelling. Kos deg med bøkene når den tid kommer:) Ha en fin dag!

Lenes blogg sa...

Disse to har jeg og på vent i bokhylla

Mary-Anne sa...

har så vidt hørt om dem, men ikkje heilt fått med meg hva de handler om :s kanskje eg skal kikke litt på dem neste gang eg er på butikken ;)

aariho sa...

Jeg er stor beundrer av Tiller og bøkene hans. Flott litteratur, etter min mening. Interesant og samtidig jordnært. Håper på felere bøker av han.

astridterese sa...

Jeg har disse to bøkene på vent, og der har de igrunnen stått lenge. Det er dumt, for jeg tror virkelig jeg ville likt dem.