Søk i denne bloggen

tirsdag 26. februar 2013

Boken på vent - Bøker av Vigdis Hjorth


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på denne utfordringen og ikke minst se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Bøkene jeg har på vent i dag er sju bøker av Vigdis Hjorth. Noen av hennes bøker synes jeg ikke virker interessant, mens derimot andre "skriker" til meg LES MEG!!!. De seks bøkene som samler støv i bokhylla er slike bøker.

Det er:
Snakk til meg
Om Bare: Roman
Takk, Ganske bra
Drama med Hilde
Fordeler og ulemper ved å være til
Hjulskift
17.15 til Tønsberg


Kilde: http://www.cappelendamm.no/main/katalog.aspx?f=7034

8 kommentarer:

Tine sa...

Av hennes bøker har jeg lest Leve Posthornet (Ser heldigvis at du slipper den) også Hjulskift. Den siste var humrende underfundig, og vel verdt timene det tok å lese den.Har sett henne live, og det var veldig kjekt. Ha en fin tirsdag!
http://tinesundal.blogspot.no/2012/11/dns-bof-bokklubb.html

Beathesbokhylle sa...

Har ikke lest noe av forfatteren ennå men jeg har Drama med Hilde og Snakk til meg liggende, er rimelig spent på bøkene hennes. Ha en fin dag!

Berit sa...

Hei!
Jeg har lest "Fordeler og ulemper.." og "Hjulskift", og begge havnet vel i kategorien "Greie bøker". Håper du koser deg med bøkene!!

bokbloggeir.com sa...

Har ikke lest noe av Vigdis Hjort, men likte det jeg hørte på Bokprogrammet da hun leste fra "Leve Posthornet". Kanskje jeg bør kaste meg over den?

astridterese sa...

Jeg har lest Tredje person entall og Snakk til meg. Den første var helt fantastisk og den andre bra :-)

Lenes blogg sa...

Har flere ganger tenkt at jeg skulle lese noe av denne forfatteren. så takk for påminnelsen

Anita Ness sa...

Jeg likte både Sankk til meg og Hjulskift godt.:)

Ukjent terreng - Aina sa...

Har akkurat lese "Leve posthornet!" og eg likte ikkje den noko særleg. MEN..eg har lese nokre av dei tidlegare bøkene hennar og dei likte eg betre så lukke til :-)