Søk i denne bloggen

tirsdag 5. februar 2013

Boken på Vent - De som ser etter tegn av Britt Karin Larsen



Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på denne utfordringen og ikke minst se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er De som ser etter tegn av Britt Karin Larsen. Det er den første boka i en serie om tatere. Jeg er ikke sikker på hvor mange bøker det er i serien.Forfatteren  er i vinden for tiden med bøkene om skogfinnene som jeg selvfølgelig er interessert i å lese. Jeg har en ENORM FASCINASJON og INTERESSE  for Minoriteter <3 og vil derfor lese ALT om alle slags minoriteter<3. Jeg har ei minoritets bokhylle på bokelskere og den innholder ikke mindre enn 63 bøker:D.


6 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Jeg holder på å samle på bøkene om Skoggfinnene,og skal ta fatt på de først. Men denne virker interessant også så den må noteres bak øret.Interessant å lese om minoriteter! Blir spennende å lese hva du synes om denne når du har lest den! Ha en fin dag!

Tine sa...

Jeg leste "Før snøen kommer" nettopp, men synes det blir for mye av det samme. Jeg hadde lest Det vokser et tre i Mostramagg, og den likte jeg, men selv om jeg hadde hoppet over et par bøker i mellom, syntes jeg bok 4 var en forlengelse av bok 1. Tror hennes rolige måte å skrive på, ikke fenger meg helt. Spent på å høre hva du synes om boken.

astridterese sa...

Det hørtes ut som en fin og interessant bok. Det er spennende å lese om andre folkeslag og deres liv og jeg kan tenke meg at bøker om tatere må bli fine. Ha en fin dag!

Pia sa...

jeg er også interessert i minoriteter! skal sjekke ut bokhylla di på bokelskere :)
ha en glad dag!!
Pia

Anita Ness sa...

Disse bøkene har også jeg lyst å lese..:)

Adriana sa...

Dette er starten på en flott trilogi om taterne. Før disse bøkene ble skrevet, var Britt Karin mye i kontakt med tatere, og fikk et godt innblikk i livet til flere av de. Selv har jeg lest trilogien 2 ganger, og leser den gjerne igjen!