Søk i denne bloggen

søndag 24. februar 2013

En smakebit på en søndag - Smaragdatlaset av John Stephens


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se på hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Jeg bøyer meg i støvet for Marit Bjørgen, Therese Johaug, Heidi Weng, Kristin Størmer Steira, Marit Johnsen Sundby, Sjur Røthe, Petter Northug og Anders Bardal!!!!!!!!!!!!. Man kunne tro at det var Nm i utlandet der utenlandske deltakere fikk lov til å delta.... I dag blir jeg også se på Vm. Det er nesten bare i helga jeg får se Vm så da får utnytte tiden godt.

Dagens smakebit kommer fra Smaragdatlaset av John Stephens. Jeg leser den for jeg skal blogge om den andre boka i bokbloggturneen. Jeg er ikke kommet så langt i boka, men foreløpig har den ikke tatt med meg storm selv om den har noen spennende cliffhangere.

Dagens smakebit er fra side 46 og 47.

Kilde: http://bokelskere.no/bok/smaragdatlaset-begynnelsens-boeker/273700/
Da hørte de ulet av en ulv. Så falt flere inn i koret. Men hylene kom langt borte fra, og kjerra svingte allerede inn foran huset. Det var ingen tvil. Det var det samme huset Kate hadde sett i drømmen. 

8 kommentarer:

Lena sa...

Tack för smakbiten. Denna bok och författare har jag inte hört talas om!

Mary-Anne sa...

takk for fin og spennende smakebit :)
ha en flotters søndag

Anja sa...

Denne forsøkte jeg å låne på biblioteket, men den var visst litt for populær...

kajsasbokblogg sa...

Tack för smakbiten av en för mig okänd författare!

Lotten sa...

Tack för smakbiten. Det var en helt okänd bok för mig.

Monika sa...

Okänd författare och bok. Låter spännande.

plastdrage sa...

Denne boka har jeg hørt om og vurdert å lese, vurderer det fortsatt :) Takk for smakebiten!

Ann Marit Flågeng sa...

Dette er en veldig spennende bok; ihvertfall om man liker fantasybøker. Har akkurat lest bok nummer 2 i trilogien som høytlesning til min datter på 11- vi likte den begge 2 og kan nesten ikke vente til den siste boken kommer. Anbefales.