Søk i denne bloggen

tirsdag 5. mars 2013

Boken på vent - Idas dans av Gunhild Corwin


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på  utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er Idas Dans av Gunhild Corwin. Dette blir nok ei sterk og vond bok.... Men føler at jeg må lese den en gang siden "alle" har lest den. Jeg har møtt på folk som sier at den må du lese NO. Desverre har jeg for mange bøker på vent no, men ihvertfall etterhvert skal jeg lese den:)

Kilde: http://bokelskere.no/bok/idas-dans-en-mors-beretning/25973/

5 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Har ikke lest denne boken men har den på ønskelisten min så jeg skal nok få tak i den en dag. Ønsker deg en fin dag!

Tine sa...

Takk for fint tips. Jeg elsker bøker jeg kan grine meg gjennom :)

astridterese sa...

Jeg har ikke lest denne og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Jeg klarer ikke slike grinebøker. De river en i fille!
Ha en fin dag!

Ukjent terreng - Aina sa...

Denne har eg ikkje lese heller, og veit faktisk ikkje om eg orkar å lese den heller. Lukke til og ha ein fin kveld :-)

Pia sa...

Dette er ei bok jeg har lyst til å lese, men som jeg ikke vet om jeg tør å begynne på ... Er ganske pysete på mine gamle dager ...
Ønsker deg en glad dag!
Pia