Søk i denne bloggen

tirsdag 12. mars 2013

Boken på vent - Kunsten å høre hjerteslag av Jan - Philipp Sandker


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på  utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er Kunsten å høre hjerteslag av Jan - Philip Sandker. Hjertet mitt smeltet først av det fantastisk vakre omslaget og tittel<3. "Solgt" ble jeg når jeg hørt en lydbok utklipp av bok og deler av et julegave kort ble brukt til denne boka<3. GLEDER meg til den dagen jeg begynner å lese boka<3.


Kilde:
http://bokelskere.no/bok/kunsten-aa-hoere-hjerteslag/373311/

5 kommentarer:

astridterese sa...

Det var et utrolig fint cover på boken du har valgt deg. Jeg har ikke hørt om den før så jeg ser frem til å høre mer om den når du er ferdig :-)
Ha en fin dag, Rita Oline!

astridterese sa...

Det var et utrolig fint cover på boken du har valgt deg. Jeg har ikke hørt om den før så jeg ser frem til å høre mer om den når du er ferdig :-)
Ha en fin dag, Rita Oline!

Beathesbokhylle sa...

JAAA! Denne kjøpte jeg for ikke lenge siden og ser virkelig frem til å lese den! Fin bok på vent.

Gråbekka`s Blogger sa...

Åååå denne virker så fryktelig fin!:) Har den på leselisten min også:) Gleder meg til å høre mer om boken, håper den står til forventningene. Kos deg med den!:)

Lenes blogg sa...

Denne står allerede på leselisten min :)