Søk i denne bloggen

tirsdag 9. april 2013

Boken på vent - Der har vi deg, ja av Rune Dahle


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på  utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Jeg leser svært sjelden ( dvs. nesten aldri) novellesamlinger. Men har allikevel skaffet meg noen novellesamlinger i hus. Jeg har virkelig lyst å lese mer novellesamlinger. En av novellesamlingen jeg har skaffet meg er Der har vi deg,ja av Rune Dahle. Den virke spennende så derfor kjøpte jeg den:).

Kilde: http://bokelskere.no/bok/der-har-vi-deg-ja-noveller/233007/

7 kommentarer:

Tine sa...

Noveller ja, hm.... en utfordring som jeg har vanskelig for ta grep om. Hva skal en velge? Gleder meg til å høre hva du synes om denne :)

Beathesbokhylle sa...

Denne novellesamlingen har jeg ikke hørt om,så tusen takk for tips. Jeg har heller ikke lest så mange noveller men har valgt å ha litt fokus på det nå i år og jeg liker det mer og mer.Helt ypperlig å lese innimellom de andre bøkene en leser. Ha en fin dag,Rita:)

aariho sa...

Fikk meg en påminning her om at jeg har planlagt å lese flere noveller. Ha en fin dag!

astridterese sa...

Jeg har også begynt å lese noveller. Akkurat nå holder jeg på med Tingen på terskelen av H.P. Lovecraft som jo er noen helt spesielle noveller. Men jeg leser også de helt "normale" innimellom :-)

Lenes blogg sa...

Ikke vært bort i denne. Har ikke lest så mange noveller egentlig. I påsken leste jeg krimnoveller i boken påskekrim 2013.

Pia sa...

Jeg ahr også som mål å lese flere novellesamlinger. Som norsklærer hadde det vært godt, tro jeg! Og så liker jeg godt å lese noveller, vet bare ikke helt hvorfor det blir så lite av det ...?
Takk for tips og *lesmernovellerdytt!*

Ønsker deg en glad dag!
Pia

Melusine sa...

Ikke så ofte jeg leser noveller, litt dumt egentlig ettersom det finnes så mange gode.