Søk i denne bloggen

tirsdag 2. april 2013

Boken på vent - Det gyldne tårnet av Klaus Hagerup


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på  utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.


Boken jeg har på vent i dag er barneboka Det gyldne tårnet av Klaus Hagerup. Uten å vite helt hvorfor har jeg fått ekstremt lyst å lese denne boka i det siste. Lykken var derfor stor når jeg fant den på 19 kr salg på Notabene før påske. Håper jeg får ta fatt på den snart:)

Kilde: http://bokelskere.no/bok/det-gyldne-taarnet/192798/

8 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Høres ut som en spennende bok. Har ikke lest noe av forfatteren før. Kos deg med boken:)

Anette sa...

Spennende! Og omslaget var jo helt nydelig :)

bokbloggeir.com sa...

Barnebok ja, hvorfor ikke ...? Hagerup er jo svært bra. Har ennå til gode å lese noe dårlig fra den kanten. Denne tittelen har jeg ikke hørt om en gang, så det blir spennende å se hva du mener.

aariho sa...

Barnebøker er bra. Per i dag går det mest på småbarnsbøker, 2-3 år. De eldre barnebarna får mange bøker, uten at jeg har lest dem. Men bokbloggturneen, som handler om bøker for barn opg ungdom, har vekket interessen igjen, så nå skal jeg lese flere.

Pia sa...

Kllaus Hagerup liker jeg godt, og ser ikke bort fra at denne boka blir lest av meg også en gang!
Ha en glad dag!
Pia

Gråbekka`s Blogger sa...

Trenger å lese flere barnebøker, leser jo mest ungdomsbøker. Alltid godt å ha noe godt i bakhånd å anbefale på biblioteket. Kanskje jeg også må lese denne, skal ihvertfall notere meg den ned:) Takk for tips og kos deg med boken!

Lenes blogg sa...

Det er så flott å gjøre gode bok kupp. Jeg og fant flere bøker til kr 19 før påske :)

Mary sa...

eg burde absolutt fått lest flere sånne bøker :) takk for tipset :) denne virker veldig fin