Søk i denne bloggen

tirsdag 16. april 2013

Boken på vent - Lavendelhagen av Lucinda Riley


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på  utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Boken jeg har på vent er Lavendelhagen av Lucinda Riley. Boka har ligget på skrivebordet i 1 uke ufrivillig. Egentlig er det denne boka jeg har mest lyst til å lese no og det irriterer meg at jeg ikke får lese den helt enda... Men når jeg er ferdig med Ildkrøniken så er det den første boka jeg skal begynne med og jeg gleeeder meg sånn<3

Kilde: http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8202405890

7 kommentarer:

Tine sa...

Denne ser søt ut. Jeg leste hennes Jenta på klippen, men ser at jeg bare ga den en 4`er, og husker ikke hvorfor. Lykke til!

Pia sa...

Det så ut som en fin bok, det er deilig med sånne bøker som ligger og skriker etter deg :)

aariho sa...

Denne boka har jeg på lånelista mi, så før eller senere vil jeg nok lese den.

astridterese sa...

Denne ligger også i lesehylla mi. Jeg fikk den akkurat og synes blant annet at coveret er så nydelig!

Lenes blogg sa...

Ikke lest noe av denne forfatteren enda, men har jenta på klippen stående i bokhylla

Beathesbokhylle sa...

Har heller ikke lest noe av forfatteren enda men jeg har flere bøker av henne på vent i hyllene, så jeg ser ikke bort fra at denne må skaffes også. Ha en fin helg:)

May Brit sa...

Denne skal jeg også lese etter hvert:) Gleder meg til å lese hva du synes om den!