Søk i denne bloggen

tirsdag 30. april 2013

Boken på vent - Søsterskapet spirer av Ann Brashares


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på  utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Boken jeg har på vent i dag er søsterskapet spirer av Ann Brashares. Det er den første boka i serien Tre venniner. Foreløpig er det ikke kommet flere i serien. Jeg ble forelsket i Jenter i Jeans serien av samme forfatter i fjor<3. Plutselig fant jeg den for nesten ingenting på en bokhandel og da måtte jo denne boka bli mi:)).


Kilde: http://www.beathesbokhylle.blogspot.no/2013/04/boken-pa-vent-lysar-av-james-salter.html

6 kommentarer:

Tine sa...

Det er så kjekt å komme over en bok som du bare må ha. Lykke til med lesningen, håper den innfrir :)

Anette sa...

Herlig å finne bøker fra favorittforfatteren. Det har jeg også gjort i min bok på vent i dag :)

aariho sa...

Har bare lset siste boka, da den var med i bokbloggturneen i høst. Skal vurdere om jeg skal lese de andre. Det er bare så evindelig mange bra bøker i verden - så jeg kan ikke få med alt! Skulle hatt fasettøyne, og hjerne til å ta imot mange på en gang! Men det hadde vel blitt kjedelig.

Pia sa...

Så ut som ei fin bok! Kjekt med slike gode funn :)
Ønsker deg en glad dag!
Pia

Lenes blogg sa...

Kun lest Sjelevandreren av denne forfatteren. Likte den godt, så skal ta en titt på denne også.

astridterese sa...

Det er fint når en finner bøker en har lyst på til en billig penge :-)