Søk i denne bloggen

søndag 28. april 2013

En smakebit på en søndag - Lavendelhagen av Lucinda Riley


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Dagens smakebit kommer fra Lavendelhagen av Lucinda Riley. Jeg trodde ikke at jeg skulle bli ferdig med boka før søndag. Men jeg ble sååååå dødsnysgjerrig på de spennende mysteriene og hemmelighetene i boka at jeg nesten ikke klart å legge boka fra meg<3. Jeg gir blanke i klisjeer, synsvinkelen fra fortida og litt sterotyper karakterer når boka er sååå spennende... Dette er en skikkelig pageturner!!! .


Dagens smakebit kommer fra side 33. 

Kilde: http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8202405890

Hele livet hadde hun vært omgitt av skjønnheten hun hadde sett så tydelig for første gang denne formiddagen, men hun hadde aldri tenkt over at den fantes der eller verdsatt den. 

17 kommentarer:

Mary sa...

herlig smakebit :) vurderer om eg skal lese denne boken :D

Monika sa...

Det är intressant hur man kan bortse från vissa... skönhetsfel, bara boken är tillräckligt bra. Jag gör så själv också :)

Tones bokmerke sa...

Leste Orkideens hemmelighet for kort tid siden. Og den likte jeg. Det eneste jeg syntes var negativt var at den ble for lang for meg. Takk for smakebiten.

Tine sa...

Dette er en bok jeg har valg å ikke lese, hadde lest Hemmeligheter og et par andre som "ligner" i sjanger. Nå angrer jeg litt, jeg må jo ikke gå glipp av en godbit :)

Beathesbokhylle sa...

Tusen takk for smakebiten,Rita:) Denne boken virker veldig fin og den er (selvfølgelig) på listen min. Ha en fin søndag!

aariho sa...

Har boka på ventelista fra biblioteket. Så bra at den er spennenede da! Ha en herlig søndag!

Anette sa...

Nydelig smakebit! Herlig med bøker man ikke klarer å legge fra seg :)

Lotten sa...

Tack för smakbiten. Vad härligt med en bladvändare!

Anja sa...

Denne er jeg spent på å lese, det vil bli min første Riley-bok. Nå ligger den på stuebordet og venter :)

Ha en fortsatt god helg!

dez sa...

Tittel og bokcover gjorde meg nysgjerrig, så jeg ville lese smakebiten din.

Vil google boken - fikk ikke helt fanget opp hva boken handlet om utfra smakebiten din.

Takk for boktips!

Ann Kristin sa...

Flott smakebit, alltid herlig med bøker en ikke klarer å legge fra seg. Ha en flott søndag videre. :)

astridterese sa...

Det er virkelig lett å gå forbi den skjønnheten vi ser hver dag. Jeg kjenner igjen det!
Jeg har bare hørt mye fint om Riley, men ikke lest noe av henne selv. Bøkene hennes står likevel på leselisten min :-) Ha en fin søndag!

Tone sa...

Jeg har ennå ikke lest noe av Lucinda Riley, og det er egentlig ganske rart. Jeg er jo glad i slike "dameromaner" (jada, vet at det er delte meninger om den merkelappen), og tror bøkene hennes vil passe meg godt også... Jeg vant en av dem i en bokkonkurranse for ikke så lenge siden, så det spørs om den får bli en av sommerbøkene mine når jeg får ferie. :)

Mandelhjärta sa...

Flott smakebit! :)
Omslaget og tittelen vekker min interesse...

Linda sa...

Fikk denne boken i bursdagsgave og gleder meg bare enda mer til å ta fatt på den nå. Takk for smakebiten:) God søndag!

Linda sa...

Fikk denne boken i bursdagsgave og gleder meg bare enda mer til å ta fatt på den nå. Takk for smakebiten:) God søndag!Fikk denne boken i bursdagsgave og gleder meg bare enda mer til å ta fatt på den nå. Takk for smakebiten:) God søndag!

Elin sa...

Jeg har ikke lest denne boka, men den virker veldig fin:) Får se om jeg får lest den en eller annen gang:)