Søk i denne bloggen

søndag 7. april 2013

En smakebit på en Søndag - Mot stupet av Anne Lise Boge



Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her

Dagens smakebit kommer fra Mot Stupet som er bok nr. 17 i Arvesynd serien av Anne Lise Boge. Denne uka går jeg også for litt juks. Denne boka har jeg lest ferdig i uka som har vært. Boka er den beste ( utenom nr. 3) og mest forferdlig i serien så langt......

Dagens smakebit kommer fra side 144.
Mali sto og så etter dem så lenge hun kunne skimte skikkelsen til Ruth. Men så ble den oppslukt av mørket. Mali grøsset, slo  snøen av skoene og gikk inn i gangen. Det var slik hun følte det, tenkte hun - at Ruth ble slukt av mørket. Men hun visste ikke hva hun kunne gjøre for å forhindre det.

Kilde: http://bokelskere.no/bok/mot-stupet/60753/

13 kommentarer:

Monika sa...

Härligt med en serie med så många böcker :)

Tine sa...

Kjekt å se at andre også leser serier. Denne har jeg hørt om, men ikke lest. Jeg venter i disse dager bok 9 i Nattmannens datter i posten, og gleder meg til å tilbringe mandagen med den :)

aariho sa...

Jeg leser ikke serier, men har et unntak: Arvesynd. Ble nysgjerrig på den på grunn av at den er fra Surnadalen, en kommune jeg kjenner godt. Det var faktisk litt artig å lese den, og det fine er at du leser fort en bok på et par timer, så den kunne jeg ta innimellom andre bøker.

Gråbekka`s Blogger sa...

Oi, dette var jo litt dramatisk smakebit!:)Lurer hva som skjer? Hører serien får mye skryt, tror jeg må kaste meg over den en dag, men først skal jeg lese ferdig Maria av Svaneberg serien:) Ha en flott søndag og takk for smakebit!:)

Caroline - Bland Böcker sa...

Det här var en bok och en författare som jag inte hört talas om förut. Tack för smakebiten, och ha en jättefin söndag!

Beathesbokhylle sa...

Jeg er ikke flink til å lese serier lenger. Men kanskje jeg tar fatt på det igjen en gang? Har en serie av Rafaelsen som jeg holder på med og har holdt på med i flere år. Denne serien har jeg ikke lest.

astridterese sa...

Jeg er heller ikke så flink til å lese serier, men jeg holder da på med Skjebnesøstre. Det er flere av seriene som kan friste når jegser dem på butikken. Men jeg tenker at det er altfor mange bøker å kjøpe :-)
Ha en riktig fin dag!

Melusine sa...

Høres ut som en dramatisk serie! Lenge siden jeg leste en nå :)

Sara Pepparkaka sa...

DEt var en lång serie, Bra gjort att följa med ända tills del 17!

Marika sa...

Låter spännande. :)

Jag började läsa den här serien när den kom ut för länge sedan, men så här långt kom jag inte. Har tänkt att jag ska läsa hela någon gång.

Lena sa...

Wow, en långkörare. Låter roligt.

BookNook sa...

Fin smakebit! Har ikke lest noen av disse norske seriene, men virker spennende :)

kajsasbokblogg sa...

Läser oftast inte serier som är längre än 3 böcker. Förutom Robert Jordans Wheel of Time-serie. Tack för smakbiten.