Søk i denne bloggen

tirsdag 28. mai 2013

Bøker på vent - Bøker av Elin Hilderbrand


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Det har vært full sommer i Nordens paris i 2-3 uker. I den anledning tenkt jeg at det var tide med noen sommerbøker. Jeg har klart å samle meg opp alle sommerbøkene til Elin Hilderbrand. Men det desverre samler de støv i hylla år etter år. Når sommeren er nesten forbi  tenker jeg neste sommer, da skal jeg lese dem. Sånn har det gått uten at dem har blitt lest:(. Jeg kan ikke love at de blir lest i sommer. Men målet  er jo å lese de en vakker sommer en gang:)


 

Bildene er kopiert fra Bokelskere.
 

9 kommentarer:

Pia H sa...

Det så jo ut som herlig sommerlektyre, da :)

Beathesbokhylle sa...

Ah,disse bøkene kunne jeg tenkt meg å lese, skikkelig sommerlektyre dette vil jeg tro. Har Sommerøya og kanskje jeg skulle fått lest den i løpet av sommeren? Tusen takk for påminnelsen:)

Tine sa...

Disse bøkene oser jo av sommer. Skjønner godt at du har dem på vent for sommerens lesning. Ha en fin tirsdag! I Bergen våknet vi til knall blå himmel, så i dag bytter jeg lesestolen ut med fjellsko, for noen timer i alle fall :)

Tone H sa...

Hadde det sånn med Sommerboken av Tove Jansson, skulle lese den forrige sommer. Men det ble i april i år. Så, det kan være at du også har noe å glede deg til, Har ikke lest noen av dem, men som de andre skriver, ser ut til å være sommer-bøker.

Mai Lene sa...

"Sommerøya" er ei nydeleg bok!! Eg las ho i fjor, og den får deg verkeleg til å sakne sommaren (i alle fall viss du les boka i februar med regn og snø som høljer ned utanfor :p) Gled deg!! :D

aariho sa...

Etter en dag som bare har vært utedag i sommerværet, er det fint å se disse sommerbøkene. Har et par liggende på vent her, blant annet Sommerøya. Gleder meg til å lese dem!

Gråbekka`s Blogger sa...

Det var sommerlige bøker det:) Må jo notere forfatteren ned siden jeg ikke har lest noen av disse bøkene, tror ikke jeg har hørt om de tidligere heller, men så er jeg jo glemsk:) Takk for herlige tips! Krysser fingrene for at du får lest de denne sommeren! Vet hvordan det er å planlegge visse bøker til visse tider, ofte det slår feil. Men det er jo litt godt å ha noe godt i vente også:)

astridterese sa...

Det så ut som fine sommerbøker alle sammen. Håper de er fine å lese også,

Lenes blogg sa...

Ikke lest noen av disse. Bildene fikk meg til å drømme om sommerferie :)