Søk i denne bloggen

tirsdag 7. mai 2013

Boken på vent - Da Henrik Husten kom hjem av Bård Nannestad


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på  utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

No for tida er det salg på bestselgere og 2012 titler. Jeg er litt svak når jeg finner bøker som jeg har drittlyst på på salg. Etter litt research ser det ut som Cdon har de billigste bøkene og det største utvalg. I et svakt øyeblikk glømte jeg både pengebok og lite plass i bokhyllen og bestilte meg 8 bøker.

Jeg kan ikke presentere alle bøkene i et innlegg, så da får jeg ta for meg en bok for gangen. Så boken i dag jeg har på vent er Da Henrik Husten kom hjem av Bård Nannestad. Jeg synest bøker som handler om relasjoner er ekstra spennende så derfor havnet den lett i "kassa" mi....
Kilde: http://cdon.no/b%c3%b8ker/nannestad%2c_b%c3%a5rd/da_henrik_husten_kom_hjem-20899623

5 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Denne kunne jeg tenkt meg å lest, virker som en fin bok. Tusen takk for boktips og tips til hvor det er billige bøker. Ha en fin dag,Rita:)

Anette sa...

Herlig å gå litt bananas på boksalg :) Denne boken så ikke så verst ut ;)

ellikken sa...

Henrik Husten er absolutt en lesverdig bok! Fin og vemodig stemning, selv om den i mine øyne manglet det lille ekstra som gjør den mer enn bra. Uansett, liker du Per Petterson liker du også Nannestads bok :)

aariho sa...

Ukjent bok og forfatter. Vi får se om jeg gjør noe med det, på sikt. Har hatt en fin dag, og ønsker deg det samme!

Pia sa...

Høres ut som ei spennende bok, et tema som treffer meg :) Håper du leser den og skriver omtale, for denne vil jeg gjerne høre mer om :)
Ønsker deg en glad dag :)
Pia