Søk i denne bloggen

tirsdag 14. mai 2013

Boken på vent - Tråden av Victoria Hislop


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er Tråden av Victoria Hislop. Denne boka kjøpte jeg også på 1 mai salg. Jeg har alle de andre bøkene hennes i bokhylla. Foreløpig står de og samler støv. Men jeg har veldig lyst å få lest bøkene hennes en vakker dag:)

Kilde: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6975938&rom=MP

4 kommentarer:

astridterese sa...

Denne har jeg også lyst til å lese!

Beathesbokhylle sa...

Denne boken har jeg også på vent og ser frem til det blir dens tur til å bli lest. Har lest den novellesamlingen hennes og så leste jeg hjemkomsten som jeg likte godt.

aariho sa...

Denne boka står i bokhylla mi, ulest foreløpig. Tar den nok fram når ventebunken avtar i størrelse.

Anita Ness sa...

Likte denne boka godt. Har skrevet om den på bloggen min.:)