Søk i denne bloggen

søndag 5. mai 2013

En smakebit på en søndag - Hemmeligheter av Kate Morton


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Min smakebit kommer fra Hemmeligheter av Kate Morton. Ho står på lista over forfattere jeg bare MÅ lese bøkene av<3. Boka er full av spennende mysterier og hemmeligheter. Men like mye forteller boka (for meg) om at minner fra barndommen kan være med å prege hele livet. Jeg er så heldig at jeg har mye igjen av boka sånn at jeg kan kose meg enda mer med den:)))

Dagens smakebit er fra side 127
Kilde: http://bokelskere.no/bok/hemmeligheter/375787/ 
Hun hadde nektet å se mer på Henry Jenkins, men hun hadde tenkt på ham, og hun hadde tenkt på dette huset som lå like om hjørnet for hennes eget. Dagen etter kom den første boken og hun leste den fra perm til perm, og hun tenkte på moren. 

14 kommentarer:

Tine sa...

Denne er hel-skjønn, takk for kjempefin smakebit og ha en strålende søndag :)

Tones bokside sa...

Jeg har blitt hekta på Morton jeg også, så jeg "må" bare lese bøkene hennes hver gang hun kommer med noe nytt. Hemmeligheter ble lest i slutten av april, og jeg likte den veldig godt. :) Ikke favoritten min blant dem, men underholdende og fin likevel.

Monika sa...

Jag fick tag på en av hennes böcker på bokrean nu i vintras, men kommer inte ihåg vilken. Har hört så mycket om henne att jag bara måste läsa något :)

aariho sa...

Har lest bare en Kate morton bok, ikke denne. Lette, koselige bøker. Ha en fin søndag.

Melusine sa...

Denne boken ser jeg frem til å lese, takk for smakebiten :)

Anette sa...

Nydelig smakebit :)

Evelina Nilsson sa...

Jag älskar Kate Morton så denna finns på läslistan! :)

astridterese sa...

Denne står på min leseliste (vel, i bokhyllen min og for den saks skyld) :-) Jeg ser frem til å lese den.
Ha en riktig fin dag!

Beathesbokhylle sa...

Denne gleder jeg meg mer og mer til. Tusen takk for smakebit:)

Ingerun sa...

Tack för smakebiten!

Lotten sa...

tack för smakbiten! Det här är en författare jag hört mycket om men ännu inte läst något av.

Mai Lene sa...

Spennande smakebit. Skal absolutt lese denne boka :)

Elida sa...

Eg held på med denne, men har ikkje hatt tid til å synke skikkelig ned ennå. Satser på at torsdag neste veke blir ein bra dag;-) Fin smakebit!

Mandelhjärta sa...

Denne har jeg akkurat lest! Toppers bok! Morton er en av mine favorittforfattere. :)