Søk i denne bloggen

tirsdag 4. juni 2013

Boken på vent - Den tomme stolen av J.K Rowling


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er Den tomme stolen av J.K Rowling. Jeg skal innrømme at boka virker ikke så spennende med første øyekast. Men grunnen til at jeg har skaffet denne boka og vil lese har med at jeg elsker Harry Potter <3. Det at boka har fått flere gode omtaler hjelper på også:).

Kilde: http://bokelskere.no/bok/den-tomme-stolen/364603/


6 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger sa...

Fin bok å ha på vent! Har ikke lest denne ennå jeg heller, men har akkurat fått den hus. Så det blir forhåpentligvis ikke så veldig lenge til jeg også tar fatt på den. Er da ikke noe Harry Potter fan, gikk lei alt styre rundt, så har ikke lest bøkene. Men kanskje jeg leser de en vakker dag. Kos deg på denne tirsdagen!:)

Beathesbokhylle sa...

Denne kunne jeg godt ha tenkt meg, spent på å høre hva du synes om den når du har lest den ferdig.

Lenes blogg sa...

Denne har jeg og på vent

astridterese sa...

Jeg har prøvd meg på denne, men syntes den var litt kjedelig. Spennende å høre hva du synes! :-)

aariho sa...

Leser gjerne hva du har å si om denne. Har planlagt å lese den en gang.

Melusine sa...

Harry Potter er i en klasse for seg selv :) Jeg kan godt tenke meg å lese noe annet Rowling har skrevet, blant annet Den tomme stolen. Har hørt både positivt og negativt om den, så jeg har lyst å gjøre meg opp min egen mening :)