Søk i denne bloggen

tirsdag 25. juni 2013

Boken på vent - Du kan sove her av Heidi Marie Kriznik


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.


Boken jeg har på vent i dag er Du kan sove her av Heidi Marie Kriznik. Denne har jeg kjøpt på 2012 titler på salg. Den fanget mine interesse for den handlet om to personer som utvikler et forhold selv om det er store kulturforskjeller.

Kilde: http://bokelskere.no/bok/du-kan-sove-her-roman/354449/



6 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Denne husker jeg at jeg tittet litt på i fjor men så ble det ikke til at den ble med hjem, men jeg får notere meg denne igjen. Tusen takk for påminnelsen,Rita:) Ha en fin dag!

astridterese sa...

Det var en ukjent bok for meg dette og. (Det er visst bare det i dag :-)) Ønsker deg en fin tirsdag!

Melusine sa...

Omslaget er interessant, og teksten på bokelskere sier meg at dette er en bok jeg helt sikkert vil like - takk for tips :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Har ikke hørt om denne forfatteren før. Koselig tittel var det og på den:)Kos deg med boken!

aariho sa...

Høres interessant ut. Nå lå det Mail fra biblioteket om at flere bøker av mine bestilte var kommet, så nå blir det vel enda flere "pop-opp"-bøker på vent!

Elin sa...

Høres spennende ut :) Aldri hørt om den boka, så takk for bok tips:) Denne skal jeg sjekke ut :)