Søk i denne bloggen

tirsdag 18. juni 2013

Boken på vent - Helbredelsen av Jonathan Odell


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent er  Helbredelsen av Jonathan Odell. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne når jeg såg denne boka for bare 99 kr:O. Så da måtte jeg bare få tak i den. Det er ikke bare prisen som gjorde at jeg ville ha denne boka. Men også fordi den virker spennende og har fått mange gode bokomtaler:)

Kilde: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=8069775&rom=AK

3 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger sa...

Har lest denne og jeg ble litt skuffet over den, hadde trodd den var bedre. Men hadde da litt høye forhåpninger til den, kan jo hende du liker den bedre. Det er en rolig bok og det var ikke jeg forberedt på. Håper den faller i smak:) Kos deg med boken!:)

Beathesbokhylle sa...

GLED DEG!:) Dette er en av de aller beste bøkene jeg har lest i år!

Lenes blogg sa...

Denne har jeg notert meg tidligere, og skal nok lese