Søk i denne bloggen

søndag 9. juni 2013

En smakebit på en søndag - Teresa Birnas Bortgang av Victoria Bø


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Kilde: http://www.tv2.no/underholdning/dette-sier-ekspertene-om-brudekjolen-4060762.html

Har hatt ei god leseuke og fått lest ut noen bøker denne uken. Men i dag har jeg ikke lest i ei eneste bok. Har vært på shopping og deretter har jeg sett prinesse bryllupet i Sverige. Det var en kjempevakker vielse!!!!. Hjertet mitt smelter av det lykkelige paret som viser sin store kjærlighet<3.


Dagens smakebit kommer fra Teresa Birnas bortgang av Victoria Bø. Har akkurat lest mine første ord i boka så jeg kan ikke si så mye om jeg synes om boka.

Dagens smakebit kommer fra side 5, de første setningene i boka.



Jeg kniper  igjen det ene øyet og skimter Teresa. Hun er ikke lett å få øye på, vrir seg unna hvis jeg griper etter kåpeermet hennes, stikker seg bort i en by jeg ikke kjenner, gjemmer seg bak glasset på et fotografi på en komode, springer i høye hæler, løper med himmelvendte hender.


6 kommentarer:

Monika sa...

Annorlunda smakebit, det låter intressant.

Gråbekka`s Blogger sa...

Var ett nydelig bryllup! Utrolig vakkert brudepar:) Så også igår, satt som klistret. Nydelig kjole hadde hun også:)

Takk for smakebiten! Den boken har jeg sett på flere ganger på biblioteket, gleder meg til å høre noe om den. Kanskje jeg låner den da også hvis den faller smak. Skal følge med her:)

Ha en nydelig søndag!

Lotten sa...

Tack för smakbiten, en okänd bok för mig.
Ja, säga vad man vill om de här storslagna bröllopen men när det lyser kärlek om paret så är det fint!

Melusine sa...

Åh, jeg fikk ikke sett bryllupet - men det sendes sikkert i reprise. Høydepunktene ihvertfall. Boken du leser har jeg ikke hørt om, så da ser jeg frem til omtalen din :)

Beathesbokhylle sa...

Ja,de var et nydelig brudepar,det er helt sikkert:) Tusen takk for smakebit av den fine boken:)

Caroline - Bland Böcker sa...

Tack för smakebiten. Det var en okänd författare och bok för min del, så jag får kolla upp dem! :)