Søk i denne bloggen

torsdag 25. juli 2013

Anne Lise Boge: Frostnetter

Kilde: http://bokelskere.no/bok/frostnetter/53047/

HVILKEN BOK?
Frostnetter av Anne Lise Boge. Det er bok nr. 16 i Arvesynd serien.

HVOR HAR JEG FÅTT DEN?
Har kjøpt den på Freetex. Røverkjøp vel og merke:D

HVA HANDLER DEN OM?

Det er ei dårlig stemning på Stornes. Oja må gifte seg med Ruth Lina i steden for sin elskede Herborg. Ruth er gravid, men ektemannen Samuel mishandler henne. Mali er fortvilet, og hun vet ikke hva hun skal gjøre for å hjelpe barna sine.


HVA SYNS JEG?
Når man leser en serie  som er så lang som Arvesynd ( 26 i alt) så kan det være at ikke alle bøkene er like godt. Jeg mener det iallefall. For min del havner noen få helt øverst, de midt på ( som veeldig bra, men ikke favoritt) og noen få under ( ikke dårlige, men bare ok). Denne boka er ikke en favoritt, men heller en ok ( IKKE dårlig) bok. Jeg synest denne boka følger altfor masse problematikken som var de i tidligere bøkene og den skiller seg ikke ut. Selv om den har noen få deler som gjør at den skiller seg litt ut så var det ikke nok til at jeg synest boka var fantastisk bra.

Ingen kommentarer: