Søk i denne bloggen

tirsdag 2. juli 2013

Boken på vent - En vannmelon, en fisk og en bibel av Christy Lefteri


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken på vent i dag er En vannmelon, en fisk og en bibel av Christy Lefteri. Denne boka virker spennende og den har fått mange positive omtaler:). Derfor var det lett å kjøpe denne boka når den var på salg.




Kilde: http://bokelskere.no/bok/en-vannmelon-en-fisk-og-en-bibel/337761/

9 kommentarer:

Tine sa...

En tittel jeg aldri hadde falt for, men boken høres fin ut. Har lest fra Tyrkia før, og lærte mye. Takk for fint tips!

Beathesbokhylle sa...

Jeg likte denne boken veldig godt og er spent på hva du syntes om den. kos deg med lesingen!

astridterese sa...

Denne tenkte jeg også at jeg skulle lese. Den står hvert fall på leselisten :-) Den høres veldig fin ut!
Ønsker deg en fin tirsdag!

Anita Ness sa...

Har ikke falt for denne, men lest at noen liker den..Kos deg..)

Lenes blogg sa...

Denne har jeg notert meg :)

Melusine sa...

Jeg har også lest en del positive kommentarer om denne boken :)

Pia H sa...

Denne boka høres fin ut, og jeg har også lyst ti å lese den!
God sommer :)

Frøken Vims sa...

Morsomt, eg har samme bok på vent i dag:) Hadde ikkje hørt om den før eg tilfeldigvis fann den på Rema 1000 (av alle plasser...), men kjøpte den fordi handlinga foregår på Kypros.

Gråbekka`s Blogger sa...

Denne har jeg hatt på leselisten en stund, husker det ble skrevet noen fine anmeldelser om den. Liker tittelen:) Håper den faller i smak hos deg også! Takk for påminnelsen!:)