Søk i denne bloggen

tirsdag 9. juli 2013

Boken på vent - Frihetens vinder av Lois Leveen


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken som er på vent i dag er Frihetens vinder av Lois Leveen. Denne boka har fått blandete meninger, men jeg har allikevel lyst å lese denne boka. Når jeg fikk den for en billig penge så var det lett å kjøpe den:)

Kilde: http://bokelskere.no/bok/frihetens-vinder/337193/

8 kommentarer:

Tine sa...

Artig det der at vi får lyst å lese bøker selv om de får blandet kritikk. Lykke til, håper du liker den :)

aariho sa...

Blandet kritikk er bare spennende! Har funnet mange fine bøker som ikke har toppet hos litteraturkritikerne i media.

Beathesbokhylle sa...

Har også fått med meg at denne har fått litt blandede tilbakemeldinger, jeg er av de som likte den godt. Spent på å høre hva du syntes!

Melusine sa...

Det er alltid gøy å få tak i bøker billige, Frihetens vinder har jeg hatt en stund på leselisten :)

Bea sa...

Jeg er som deg, blandet kritikk gjør en bok ekstra spennende, og ofte blir jeg positivt overasket :)

Mary sa...

denne har eg hørt litt om før. må kikke litt nærmere :) takk for tips :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Spent om den faller i smak hos deg, siden jeg ikke likte den noe særlig:)Bøker med blandede kritikk er jo spennende å lese for da må du finne selv om den er bra eller ikke. Kos deg med lesningen av boken og ha en herlig kveld videre!:)

Lenes blogg sa...

Har lagt merke til denne boken tidligere, men ikke lest den