Søk i denne bloggen

tirsdag 23. juli 2013

Boken på vent - Søndag og Mandag er månens dag av Reidun Nortvedt


Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken på vent i dag er to bøker i en. Det er nemlig Søndag og Mandag er månens dag av Reidun Nortvedt. Jeg hadde fått gavekort fra Bokklubben og var ikke sikker på hvilken bok jeg vil bruke gavekort på. Så jeg begynte å se i ei bokhylle på bokelskere og da falt valget på denne boka. Jeg gleder meg vilt til å lese denne boka en dag<3



Bildet er kopiert fra Bokelskere

3 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Dette var en helt ukjent bok for meg, blir spennende å se hva du syntes om den.Ha en fin dag:)

Lenes blogg sa...

Ukjent bok for meg. Skal ta en nærmere titt på den :)

Anita Ness sa...

Virker som en interessant bok dette ja.:)