Søk i denne bloggen

søndag 7. juli 2013

En Smakebit på en søndag - Den andre siden av gleden av Sere Prince Halvorson


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Denne helgen er det ikke så mye lesing siden foreldrene mine er på besøk og vi har kosa oss masse:)). Men i noen ledige stunder blir det litt lesekos.


Dagens smakebit kommer fra boka Den andre siden av gleden av Sere Prince Halvorsen. Det er en veldig spennende bok med et litt vanskelig språk. Boka stiller noen spørsmål og byr til refleksjon.  Ellers har jo boka verdens fineste bokomslag<3.

Smakebiten kommer fra side 70.


Jeg lurte på hva Paige Ville, men jeg lurte mer på hva Annie ville. Det virket rimelig at hun kunne ønske å tilbringe tid med Paige. Men hva om Paige bygde opp noe sammen med Ungene og så gjentok forsvinningsnummeret sitt?

13 kommentarer:

Monika sa...

Jag var tvungen att kolla upp vad det var för bok och den låter riktigt intressant. Och den finns på svenska :)

Beathesbokhylle sa...

Takk for smakebit fra fine boken!

Mary sa...

takk for spennende smakebit :)
ha en flotters søndag!

C.R.M. Nilsson sa...

Tack för smakbiten! :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Har denne boken på hylla ulest og jeg må si meg enig om at bokomslaget er fint. Tror det er en veldig fin bok:) Kos deg videre med den og familien:) Ha en fin søndag!

aariho sa...

Denne boka las jeg i juni og la inn omtale på bloggen min da. En sterk bok om ulike skjebner.Jeg likte den godt.

astridterese sa...

Denne står på leselisten min, og jeg synes den har så nydelig cover! Ha en fin søndag!

Tone H sa...

Boken har så fin tittel. En tittel man lett kan kjenne igjen. Virker som en god bok. Takk for smakebiten.

Bokdamen sa...

Låter intressant, kände inte till den här boken/författaren, tack för tipset och smakbiten :)

Bokdamen sa...

Låter intressant, kände inte till boken/författaren, tack för tipset och smakbiten! :)

Melusine sa...

Absolutt et fint omslag!
Du skriver at boken stiller spørsmål og byr til refleksjon, det er noe jeg liker ved en bok så denne skal jeg notere meg. Takk for smakebiten :)

Tine sa...

Jeg likte denne veldig godt, drister meg til å legge inn linken her: http://tinesundal.blogspot.no/2012/12/den-andre-siden-av-gleden-av-sere.html
Ha en fortsatt fin søndag!

Amanda sa...

Takk for smakebiten! :) Denne var bare helt nydelig! Fikk nesten lyst til å lese boken pga omslaget alene