Søk i denne bloggen

tirsdag 13. august 2013

Boken på vent - Forsvinningspunktet av Val Mcdermid

Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Boken jeg har på vent i dag er Forsvinningspunktet av Val Mcdermid. Denne står jeg på venteliste på biblioteket og snart er det min tur å låne den. Egentlig vil jeg lese krimbøker i rekkefølge hvis det er samme etterforsker i samme bok. Jeg tror etter litt Research at etterforskeren i denne boka ikke går igjen i de andre bøkene til forfatteren. Derfor har jeg reservert boka, men den største grunnen  er selvfølgelig fordi boka virke spennende:)))

Kilde: http://bokelskere.no/bok/forsvinningspunktet/375378/

10 kommentarer:

Tine sa...

Denne har jeg lest og likt veldig godt. Du kan glede deg. Du trenger ikke bekymre deg over rekkefølgen, for jeg tror denne står helt fritt :)

Beathesbokhylle sa...

Dette er en forfatter som jeg har lyst til å lese, men har ikke kommet så langt. Kos deg med boken når det blir din tur til å låne den:) Ha en fin dag,Rita!

Gråbekka`s Blogger sa...

Likte bokomslaget på denne:) Blir spennende å høre mer om denne boken. Forfatteren har jeg faktisk ikke lest noe av tidligere og det gjør meg jo ekstra nysgjerrig:) Så deilig å bare legge av bøker på biblioteket også er det bare å hente dem, genialt synes jeg:) Kos deg med boken!:)

aariho sa...

Tror ikke jeg har lest noe av denne forfatteren, så dette var en fin påminning om at han finnes. Ellers må jeg si at jeg egentlig har nok bøker å velge i framover, jfr. høstlista mi. Men alltid fint å høre om noe nytt!

astridterese sa...

Denne har jeg også lyst til å lese. Jeg har hørt mye fint om den så jeg tror det er en god bok :-)

Amanda sa...

Denne så kjempefin ut! Nyelige farger og kjempefint omslag! Jeg har ikke lest noe av forfatteren før, så tusen takk for boktips :)Håper du får en fin dag!

Mary sa...

dette var nytt for meg, men jaggu virker den spennende :D takk for tipset

Mai Lene sa...

Denne boka må du glede deg til. Eg vart fan av McDermid no i somar, då eg las denne boka! Ho er heilt fantastis. Det er ikkje same etterforskar i denne. Eg trur ho er enkeltståande, men McDermid har laga fleire seriar tidlegare :)

Ellengry sa...

Takk for fint boktips. Jeg har ikke lest noe av denne forfatteren enda, og er spendt på hva du synes. Boka appellerer, utrolig fint cover! Ha en fin kveld,

Lenes blogg sa...

Tror ikke jeg har lest noe av denne forfatteren. Denne skal jeg ta en nærmere titt på