Søk i denne bloggen

søndag 4. august 2013

En smakebit på en søndag - Kunsten å høre hjerteslag av Jan Phillip Sandker


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Dagens smakebit kommer fra Kunsten å høre et hjerteslag av Jan Phillip Sandker. Bok er en variert opplevelse for meg og den er fantastisk spennende og fryktelig provoserende på en og samme tid...


Smakebiten kommer fra neste jeg side jeg skal begynne på, side 141.

Den Julia jeg hadde kjent til da - og som jeg anså meg for å være svært fortrolig med - ville ha protestert på dette punktet.



Kilde: Bokelskere

11 kommentarer:

bokfrossa sa...

Vilket vackert och drömskt omslag, tack för smakbiten :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Virker som en fin bok dette:) Har lånt den noen ganger, men måtte ha levert den igjen ulest til biblioteket. Har det med å låne litt for mange bøker om gangen:) Takk for smakebit og kos deg videre med boka!:)

Helena sa...

Tack för smakbiten, den här har jag inte hört talas om förut.

Mary sa...

denne boken har eg tenkt på noen ganger om eg skal lese :) takk for påminnelsen og smakebiten :)

Bea sa...

Ser denne omtalt flere steder, og må si jeg er litt nysgjerrig på den :)

Tusen takk for smakebiten

Beathesbokhylle sa...

Denne kjøpte jeg for en god stund siden men så har den gått litt i glemmeboken. Tusen takk for smakebit og påminnnelse. Ha en fin ettermiddag,Rita:)

Monika sa...

Tack för smakebiten!

astridterese sa...

Det hørtes ut som en fin bok. Jeg har hørt om den før, men har ikke lest den.
Ønsker deg en fin søndag!

Lise@Leserommet sa...

Denne boken leser jeg på telefonen min litt sånn innimellom! Jeg er så vidt kommet i gang med den, men er allerede ganske enig med deg i din oppfatning av boken hittil!

aariho sa...

Takk for smakebiten. Ble nysgjerrig på denne.

Bokdamen sa...

Det här var en ny bekantskap, verkar intressant och vilket fint omslag! Tack för smakebiten :)