Søk i denne bloggen

tirsdag 3. september 2013

Boken på vent - Der vi hører hjemme av Emily Griffin

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent er Der vi hører hjemme av Emily Griffin. Selv om denne boka er utgitt i år så har jeg fått tak i den for bare 50 kr på en bruktbokhandel. Det som drager meg til denne boka er baksideteksten som "skriker" til meg  les meg!!.


Kilde: http://bokelskere.no/bok/der-vi-hoerer-hjemme/373021/

7 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Har ikke lest noe av denne forfatteren, men jeg ble nysgjerrig og noterer meg boken! Ha en fin dag,Rita:)

aariho sa...

Dette høres da spennende ut! Aktuell bok , tenker jeg. Når jeg en gang kommer nedover i listene mine!

Anette sa...

Koselig å ha slike bøker på vent :)

Ellengry sa...

Åh, dette var et spennende tips, denne boka fikk jeg lyst til å lese :) Ha en flott dag,

astridterese sa...

Noe av det fineste å gå på brukthandlere er nettopp prisen :-) Men også å finne bøker det ikke lenger går ann å få tak i :-)
Ha en fin dag!

Gråbekka`s Blogger sa...

Dette er en fin forfatter!:) Har lest og likt noen av bøkene hennes, men husker jo aldri hvilken av dem jeg har lest. Men denne er ikke fordøyd ihvertfall, er veldig nysgjerrig om den kommer til å falle i smak hos deg:) Kos deg med boken!:)

Pia H sa...

Dette er en slik bok jeg glatt går forbi, men som jeg egentlig tror jeg ganske sikkert ville likt ;)
Nå fikk jeg lyst til å gå på bruktbokhandel :)
Happy day til deg :)
Pia