Søk i denne bloggen

tirsdag 17. september 2013

Boken på vent - Hyper puberitet av Vera Michaelsen

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Boken på vent i dag er Hyperpubertet av Vera Michaelsen. Denne boka dukket plutselig opp i postkassa mi. Men har en leseliste som er lengre enn lang så den må nok vente i bokhylla. Mens andre irriterer seg grønn at forlagene sender uoppfordret bøker som ikke passer til hva man egentlig liker å se så liker jeg. Det er jo muligheter for at jeg liker bøker utenfor min comfer sone.

Kilde: http://bokelskere.no/bok/hyperpubertet/394907/

8 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Jeg er heller ikke av de som irriterer seg over at forlagene sender bøker ut uoppfordret, man kan uansett velge om man vil lese boken eller ikke, og som du sier så kan det være en god anledning til å få lest noe utenom det man vanligvis leser.
Denne må jeg titte litt nærmere på, så tusen takk for tips Rita:-)

Ellengry sa...

Vera Michaelsen var jo hyper tidligere, og det er hun sikkert fremdeles :) Lenge siden jeg har sett eller hørt noe til henne nå, føler jeg, men det kan jo være meg som ikke følger med i timen. Det lille jeg har lest av henne tidligere, har vært herlig verbalt, omtrent som dama selv. :)

astridterese sa...

Det var en helt ukjent bok for meg, men jeg regner med det er den Vera Micaelsen jeg tenker det er? :-) Ønsker deg en fin dag!

Rufsetufsa sa...

Jeg fikk den sånn plutselig jeg også, men jeg liker det. Selv om jeg har min favorittsjanger så liker jeg også å utforske sjangre som jeg ikke er helt vant til. Så dette er ypperlig. Har lang leseliste jeg også, men skal prøve å få den lest i løpet av september/oktober:)

Bea sa...

Enig med deg; det er spennende å få bøker som en ikke hadde valgt selv, jeg merker at jeg blir mer åpen for flere sjangre da :)

Denne tenker jeg er morsom, Vera har jo en helt egen måte å skrive på

Lenes blogg sa...

Ukjent bok, men forfatteren er ikke ukjent. Denne er sikkert morsom :)

Ukjent terreng - Aina sa...

Takk for tipset. Har stor sans for personen Vera Michalsen og kan tenkje meg at ho har ei artig skriveform. Boka er notert på leselista.

Gråbekka`s Blogger sa...

Morsomt at det bare daler ned bøker overraskende i postkassa:) Denne har jeg store planer om å lese. Vera Micaelsen, må jo skrive veldig morsomme bøker:) Gleder meg til å finne det ut:) Kos deg med boken! Fargerik er den ihvertfall:)