Søk i denne bloggen

tirsdag 24. september 2013

Boken på vent: Nummer Nis Kamp av Pittacus Lore

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

For utenom Harry Potter serien  og Dødsengler av Steffen M.R. Sørum så er Arven Lorien min favoritt fantasy serie<3. Du skal leite lenge etter så spennende univers... Det er sjelden (kan telles på ei hånd) jeg kjøper for full pris, men Nummer Nis kamp var et stort gledelig unntak<3

Kilde: http://bokelskere.no/bok/nummer-nis-kamp/373136/
 

7 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Spennende! jeg har den boken i serien som heter "Jeg er nummer fire" og jeg vet ikke hvilken bok i rekken det er.Dette må jeg undersøke, tusen takk for påminnelsen.

Gråbekka`s Blogger sa...

Har ikke lest en eneste bok av forfatteren, men har vært litt nysgjerrig på de. Nå ble jeg ikke mindre nysgjerrig. Noterer ned:) Takk for tips!Ha en fin fin dag!

Ellengry sa...

Spennende, har ikke lest noe av forfatteren, men ditt tips er notert!
Ha en fin tirsdag :-)

Ciuva sa...

Takk for tips! Har lurt lenge på om jeg skulle lese denne serien, har bare sett filmen som er basert på førsteboka. Ble ganske fristet til å dytte bøkene litt lenger opp på leselista mi :) Ha en god tirsdag!

Bea sa...

Dette hørtes spennende ut, selv om det nok ikke er helt min sjanger, men aldri si aldri :)

Ha en fin tirsdag

Lenes blogg sa...

Dette var helt ukjent for meg. skal ta en nærmere titt :)

Ukjent terreng - Aina sa...

Kos deg med boka - må ærleg innrømme at denne sjangeren er heilt ukjend for meg. Men kanskje ein dag..