Søk i denne bloggen

søndag 1. september 2013

En smakebit på en søndag - Alle har eit sultent hjarte av Bjørn Sortland


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Etter en veldig god leseperiode har jeg fått litt lesetørke. Men allikevel leser jeg litt. Da leser jeg flisa av ei bok ( på ca. 113 sider), Alle har eit sultent hjerte av Bjørn Sortland. Det er ei ungdomsbok  med litt krevende språk. Men han er veldig flink til å skrive rundt en situasjon uten å egentlig vite hva som er situasjon:). Man kan rett og slett tenke seg til hva det er.


Dagens smakebit er fra side 23.

Eg er for stressa til å kjøpa inn god mat eller noko. Eg er vel ikkje helt stressa heller, meir nervøs. Eller redd. Livredd. Hjernen er kobla på igjen.



Kilde: http://bokelskere.no/bok/alle-har-eit-sultent-hjerte-roman/37573/

8 kommentarer:

Monika sa...

Tack för smakebiten!

Bea sa...

Høres spennende ut, og enig med deg, en gang i blant er det godt med helt korte bøker

Tusen takk for smakebiten

Anette sa...

Morsom smakebit, kjenner meg nesten litt igjen ;)

Lotten sa...

Härligt med läsflyt! Tack för smakbiten.

Tine sa...

Kjekt med sånne småbøker innimellom. Av Sortland har jeg bare lest barnebøkene hans, og de er jo veldig bra :)

kajsasbokblogg sa...

Tack för smakbiten! Omslaget är originellt, fulsnyggt på något vis...

Bokdamen sa...

Tack för smakebiten! :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Ungdomsbøker kan være veldig deilig å lese når man har lesetørke. Tynne bøker også. Kos deg med boken videre! Håper leselysten kommer snikende tilbake! Takk for en fin smakebiten! Ønsker deg en herlig søndag!:)