Søk i denne bloggen

søndag 8. september 2013

En smakebit på en søndag - Hemmeligheten av Jojo Moyes


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

Denne uka er det valg på mandag og begynnelsen av et nytt ti år for min del (nærmere bestemt tirsdag). Har mest lyst å våkne opp til Grønngul regjering på tirsdag, men det får vel bli en framtidsdrøm. Som sentrumsvelger synest jeg det er helt greit med både blågrønn og rødgrønn regjering siden jeg får en av favorittpartiene mine i begge regjering. Men det jeg absolutt ikke ville ha er ei mørkblå regjering og det er det jeg krysser fingrene aller mest for!!!.

Men så over til dagens smakebit som er Hemmeligheten av Jojo Moyes. Jeg har fått lest ca. 50 sider og den virker veldig lovende. Jeg gleder meg allerede til å lese mer av forfatteren og står på venteliste på boka Et helt halvt år.

Dagens smakebit kommer fra side 47

Da hun kom inn i dagligstuen igjen, virket ikke bestemoren særlig mye gladere. Mens hun spiste, så hun seg stadig rundt i rommet uten å egentlig se, som om hun åndsfraværende prøvde å lese et eller annet problem.
Kilde: http://bokelskere.no/bok/hemmeligheten/8441/

15 kommentarer:

Caroline - Bland böcker sa...

Tack för din smakebit! Jag är väldigt nyfiken på Moyes efter att ha läst "Livet efter dig" som jag tyckte var jättebra! Ha en fin söndag!

Monika sa...

Tack för smakebiten!

Evelina Nilsson sa...

låter som en bra bok! Tack för smakebiten :)

Tine sa...

Takk for fin smakebit fra en bok jeg ikke hadde hørt om. Ha en fin søndag, og lykke til i morgen!

Elida sa...

Denne las eg for mange år siden, trur mor fekk den gjennom Romanklubben;-) Meget fin bok, og passer fint inn i min hang til familie og mørke hemmeligheter:-)

Fine dag!

Elida sa...

Denne las eg for mange år siden, trur mor fekk den i Romanklubben;-) Meget fin bok, og den passer fint inn i min hang til familie og mørke hemmeligheter:-)

Fine dag!

Beathesbokhylle sa...

Ser litt frem til at valget skal bli over for denne gang. Boken kunne jeg godt ha tenkt meg men det ser ut som den (og de tre andre bøkene til forfatteren)ikke er i salg lenger.Tusen takk for smakebiten og ha en fin dag,Rita!

Gråbekka`s Blogger sa...

Deilig å ha forhåndstemt, så er det bare å vente på resultatet etterhvert:) Blir jo litt spennende enda jeg ikke er den mest opplyste innen temaet politikk. Så bra smakebit du hadde, ble nysgjerrig på konteksten rundt den og hva som skjer videre i boken. Takk for smakebiten! Ha en god søndag!:)

aariho sa...

Takk for smakebiten. Når det gjelder valget har jeg hatt kvaler i år. Er tilhenger av et lite midtparti, men er redd for hvilke koalisjoner som kommer. Nesten på grensen av at jeg bytter parti i år.

aariho sa...

Takk for smakebiten! Har lagt inn kommentar før, men det ser ikke ut som om den kommer inn.

Ewa K sa...

Tack för smakbiten från en för mig okänd bok.

astridterese sa...

Jojo Moyes er en av de forfatterene jeg har på leselisten min. Det virker som hun skriver fine bøker.
Ha en fin søndag!

Sara Pepparkaka sa...

Tack för smakbiten. Jojo Moyes verkar vara en författare att bekanta sig med.

Lotten sa...

Tack för smakbiten. Den här författaren har jag verklig lust att läsa.

bokdamenblog sa...

Jag ska läsa Livet efter dig under hösten vilket blir min första bekantskap med den här författaren. Tack för tipset och smakebiten! :)