Søk i denne bloggen

tirsdag 29. oktober 2013

Bøkene på vent - De udødelige serien av Alyson Noel

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Bøkene jeg har på vent i dag er en serie. Det er De udødelige serien av Alyson Noel. Jeg hadde en bok på forhånd, men kjøpte hele serien når jeg fant den på Freetex. Fantasy og love klinger godt i mine ører<3. Jeg gidder ikke å legge ut bilder av alle bøkene i serien. Så derfor blir det bare bilde av den første boka i serien.


Kilde: http://bokelskere.no/bok/ever-for-alltid/251264/

7 kommentarer:

Pia H sa...

Utrolig fin forside da, selv om det nok er en jeg hadde gått forbi ... Jeg har en smule allergi (og litt fordommer) mot fantasy. Men så bra at det klinger i dine ører!!! Kos deg med serien :)

Tine sa...

Så kjekt å få en hel serie i hus på en gang da, kos deg med den!

Beathesbokhylle sa...

Har ikke lest disse bøkene, men vurderer å kjøpe de til datteren min for å få henne til å lese litt mer. Tusen takk for påminnelsen.

Lenes blogg sa...

Lurer på om jeg har hørt om disse før. Noterer dem ned uansett

Ellengry sa...

Spennende, denne har jeg ikke hørt om. Det blir gøy å lese om hva du synes om den, når du har fått lest den. Ha en fin tirsdag! :)



Gråbekka`s Blogger sa...

Liker forsiden jeg også!:) Har hørt om bøkene før, men husker dårlig om det var gode ting eller ikke? Fantasy er jo en spennende sjanger, noterer meg ned disse jeg:) Egentlig fine bøker å variere leselisten min med:) Kos deg videre på denne tirsdag!:) Tenk at det er tirsdag?

aariho sa...

Har prøvd meg på fantacy, men ble ikke frelst. Likevel interessant å vite litt om hva mange av dere leser. Enig i at forsida var bra!