Søk i denne bloggen

tirsdag 8. oktober 2013

Bøker på vent - Miss Peregrine og øyas hemmelighet av Ransom Riggs og Sammen skal vi holde himmelen av Elllen Fjestad

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.


Selv om man har et mål om å ikke kjøpe så mye bøker så kommer man av og til over bøker man BARE MÅ kjøpe og hvis man ikke gjøre det så gjør det litt vondt i bokhjertet mitt<3. Bøker som jeg BARE MÅTTE ha  var Sammen skal vi holde himmelen av Ellen Fjestad og Miss Peregrine og øyas hemmelighet av Ransom Riggs<3. Bøkene kjøpte jeg på bokklubben sitt store høstsalg.





Kilde: Bokklubben









7 kommentarer:

aariho sa...

Dette virker som spennende bøker, må titte nærmere på dem når jeg kommer hjem i neste uke. ( akkurat nå sitter i Dubrovnik og venter på at regnet skal gi seg)

Beathesbokhylle sa...

Har lest den øverste og den likte jeg godt,den andre ligger på vent her hos meg også. Kos deg med bøkene når det blir deres tur til å bli lest.

Bea sa...

Dette virker begge som bøker å glede seg til :)Jeg har ikke lest noen av dem, men har lurt veldig på å lese den første.

Ha en fin tirsdag

astridterese sa...

Miss Peregrine og øyas hemmelighet har jeg lest. Den var kjempebra, så der har du noe å glede deg til! Sammen skal vi holde himmelen har jeg ikke lest, så den må jeg se nærmere på. Ønsker deg en fin tirsdag!

Lenes blogg sa...

Jeg har lest den øverste. Litt spesiell, men likte den godt :)

Gråbekka`s Blogger sa...

Miss Peregrine koste jeg meg med, liker de svarthvite bildene inni. Sammen skal vi holde himmelen, har jeg hørt mye fin om, men ikke lest. Har den faktisk selv, takk for påminnelsen:) Kanskje jeg må ta den frem om ikke så lenge:) Kos deg masse med bøkene!

Berit sa...

Jeg sier som de andre; Miss Peregrine... er flott og original! Trudde dette var første bok i en serie, men jeg har ikke sett noen oppfølger enda, så det er mulig jeg husker feil/ har misforstått. Tru det eller ei, men det har faktisk skjedd før også ;o)