Søk i denne bloggen

tirsdag 15. oktober 2013

Boken på vent - Jentene fra balletten av Monika N. Yndestad

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her

Boken jeg har på vent i dag er Jentene fra balletten av Monika N. Yndestad. Jeg har lest flere bokomtaler av boka som har vekket interessen for boka og det er også en krim debutant. Derfor havnet den lett i handlevogna når jeg fant den for billig penge:).

Krim er litt utenfor min komfor sone og den er under representert i bokhylla mi. Men jeg kommer meg. No leser jeg et par krimbøker i år, mens før var det ingenting. Jeg er begynt å like sjangeren mer og mer:).

Kilde: Bokelskere



1 kommentar:

Beathesbokhylle sa...

Denne kan du bare glede deg til,Rita:) Handlingen foregår ikke så veldig langt unna der jeg bor og kjøpesenteret som jeg pleier å bruke er nevnt i boken så det ble en litt spesiell leseopplevelse for meg.Kos deg med boken når det blir dens tur.