Søk i denne bloggen

tirsdag 1. oktober 2013

Boken på vent - Nærmere høst av Marianne Kaurin

 
Denne utfordringen er det bloggeren Beathes Bokhylle som står bak. Det går ut på å skrive et blogginnlegg om en bok ( eller serie eller event. flere bøker av en forfatter) du har på vent i bokhylla. Den kan ha støvet ned i flere år eller kan ha kommet inn i bokhylla sist uke. Men det er allikevel meninga at du skal lese den. For å melde deg på utfordringen og for å se hvilke bøker andre har på vent så trykk her.

Boken jeg har på vent i dag er Nærmere høst av Marianne Kaurin. Denne boka har blitt skrytt opp i himmelen av "alle". Jeg kan faktisk ikke på stående fot komme på noen som har vært kritisk mot den. Så når jeg fant den for 49 kr så var det ikke et vanskelig valg å kjøpe denne boka.

http://bokelskere.no/bok/naermere-hoest/360486/

7 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Denne står høyt oppe på ønskelisten min, husker at det var en del snakk om denne boken for en tid tilbake, at den hadde noen linjer som var "kopi" fra en annen forfatter, uansett så har jeg lyst til å lese boken. Fin bok å ha på vent dette, Rita! Ha en fin dag!

Lenes blogg sa...

Denne har stått på leselisten min en stund og skal leses :) Må bare få somlet meg til å kjøpe den eller låne den på biblioteket

Bea sa...

Denne har jeg aldri hørt om før, og nå ble jeg nysgjerrig :)

Karete sa...

Heisann! Du har en bok du virkelig kan se frem til å lese. Den gjorde sterkt inntrykk. Når det er sagt hadde jeg mine innvendinger mot den...som Beathe er inne på ;-) Uansett. Håper du vil like den.

Gråbekka`s Blogger sa...

Har denne på leselisten min, har bare ikke tatt meg tid til å få tak i den:) Virker som en veldig fin bok å ha lest ihvertfall, så takk for påminnelsen. Må rykke litt frem i køen:) Kos deg med boka!

Aina sa...

Denne har eg omtalt tidlegare, og det er ein sterk og god roman som du kan glede deg til :-)

Stine Marie sa...

SV: Så gøy at du husket på min forkjærlighet for Munro! :D

Og angånde Nærmere høst så har du en kjempeflott bok på vent! Ikke la den vente for lenge ;)