Søk i denne bloggen

søndag 17. november 2013

En smakebit på en søndag - Det finnes ingen helehet av Helga Flatland


Denne utfordringen er det bloggeren Mari - flukten fra virkeligheten som står bak. Det går ut på å dele noen ord ( ikke for avslørende ) fra boken du leser no. Deretter linker man innlegget hos henne og vi kan se hverandres smakebiter. Dagens smakebiter finner du her.

I dag kommer dagens smakebit fra Det finnes ingen helhet av Helga Flatland. Det er den tredje boka i en triologi. Jeg har lest og likt (og elsket den første) begge. Denne boka elsker jeg liker masse som den første. Denne boka har fokus på hvordan det er å komme over den verste sorgen og jeg er imponert over den psykologisk innsikten forfatteren har...


Dagens smakebit kommer fra side 33.

Jeg har brukt hele livet på å lese, på å finne en ro eller uro, i bøker, i ordene, i at noen har formulert det jeg tenker, det jeg vil si, men ikke får sagt. Det jeg føler, men ikke får kjent på.

Kilde: Bokelskere

7 kommentarer:

Beathesbokhylle sa...

Flatland sine bøker har jeg veldig lyst til å lese:-) Tusen takk for smakebiten:-)

Monika sa...

Okänd bok och författare, men det är ett viktigt ämne. Tack för smakebiten!

Lotten sa...

Tack för smakbiten, den var mycket välformulerad.

Ewa K sa...

Tack för smakbiten. Intressant.

astridterese sa...

Jeg har bok 1 og 2 stående i hyllen min og jeg ser frem til å lese dem. Det er så mange som har sagt så mye fint om den! Ønsker deg en fin søndag!

Sara Pepparkaka sa...

Tack för smakbiten! Det är fint att få tips på nya författare!

aariho sa...

Helga Flatland er for meg en stor forfatter, og jeg gleder meg til å lese denne tredje boka hennes. Helst så snart som mulig,